-->

DIY - Coroniţă din flori pentru păr!

  Stau şi îmi aduc aminte de coroniţele din păpădie.
  Îmi petreceam vacanţa la bunica. Ea a strîns un buchet mare de păpădii, a venit la mine, mi-a dat cîteva flori şi a început să mă înveţe cum să fac coroniţe din ele.
  Pînă acum iubesc să îmi fac coroniţe din florii vii, însă m-am gîndit de ce să jertfesc de fiecare dată florile care stau bine, mersi şi în padure? Oare e posibil să-mi fac o singură dată o coroniţă care să reziste mult timp?
  Desigur, şi vreau să vă arăt şi vouă cum am creat-o.



Pentru început avem nevoie de:
- material (eu am folosit fetru şi atlas)
- fir metalic
- foarfece
- riglă
- ac
- aţă
- marcher

Desenăm un pătrat cu latura de 5 cm şi îl decupăm.


Desenăm o spirală.


Tăiem linia trasată.


Rotim capătul dinspre exterior spre interior.



Apoi fixăm cu aţa pentru a nu se desface.



Confecţionăm multe, multe astfel de floricele.


Tăiem firul metalic în tot atîtea bucaţele cîte flori aveţi. Lungimea firelor să fie aproximativ de 6 cm.



 Deoarece firul de metal este destul de subţire, îl pot trece prin urechea acului, ca apoi să îl trecem prin floricele pentru a le putea fixa împreună.






Creăm baza coroniţei, pe care o să împletim floricelele. Luăm un fir lung (lungimea o măsuraţi fiecare după mărimea capului dvs) şi îi facem formă rotundă.


Puteţi să aranjaţi din timp florile pentru a vedea dacă vă ajung sau dacă vă va plăcea rezultatul final.


Şi în sfîrşit, puteţi începe să le împletiţi. Acest proces este similar celui de împletire a coroniţelor din flori vii.






Am finisat împletirea tuturor florilor, şi acum urmează acoperirea firului metalic cu panglică de atlas de culoarea frunzelor.


Felicitări, acum aveţi şi dvs una dintre coronoţele veşnice! :)

























Share:

0 comentarii