-->

DIY - Cum să redecorezi o vază simplă?

   Iată răspunsul! E deajuns să ai o carioca, citeva culori, o pensulă, un desen (luat de pe net sau alcătuit chiar de tine) şi desigur o vază mai veche de care te-ai săturat, dar nu vrei s-o arunci. Această vază pentru flori o am de cînd încă nici nu m-am născut :) . Este primită în dar de la cineva dintre invitaţi în ziua căsătoriei părinţilor. Fiind un obiect care duce cu sine amintiri plăcute nu am vrut să o aruncăm. Aşa că am încercat să o transform puţin, şi sper că va plăcut şi vouă ce a ieşit într-un final.





Uite aici cîteva idei de desene care ar putea să te inspire:








Eu am ales să pictez o crenguţă de orhidee, deoarece îmi plac atît de mult încît nu-mi ajunge cea pe care o am, le mai vreau pictate şi pe vaze.


Pentru început am desenat cu carioca, pentru a-mi fi mai comod să şterg greşelile.




Apoi am desenat conturul cu vopsea neagră:


Urmează aplicarea culorilor alb şi roşu:





 Rezultatul final:












Tags:

Share:

0 comentarii