-->

DIY - Cum să pictezi un maiou

  Vara - arşiţă, ochelari de soare, miros de ploaie si iarbă verde, căşti muzică, creativitate. Sînt doar primele cuvinte care le pot asocia cu "Vara". E anotimpul care mă inspiră cel mai mult. Savurînd melodiile trupei "Thirty seconds to Mars" (o trupă Americană formată în prezent din 3 membri, în frunte cu Jared Leto), mi-a venit ideea să-i salvez în amintire prin imprimarea logo-ului lor pe un maiou alb. Şi în timp ce veţi urmări procesul de renovare a maioului şi rezultatul final, vă las să ascultaţi cîteva dintre piesele lor.

PS: Fusta din piele artificială este confecţionată în totalitate de mine.




"Dacă noi nu sfîrşim războiul, el ne v-a sfîrşi pe noi"


                                         

                                         

                                       
     Materiale necesare:
- Maiou alb;
- Logo;
- Vopsea pentru haine;
- Foarfecă;
- Aţă;
- Riglă;
- Creion.

   Deoarece maioul este pentru bărbaţi, mîinicile îi sînt prea lungi şi am hotărît să le scurtez puţin.


  Am vrut să-i tai puţini şi din lungime pentru a-i oferi o imagine mai feminină.




  După ce am finisat de modificat maoiul după propria figură, urmează desenarea lui cu un creion simplu.


  Partea cea mai interesantă - pictarea!

   Tadam!








Share:

0 comentarii