-->

DIY - Cum să coși un rucsac!

     O dată ce ți-ai procurat un rucsac, devii dependentă de acel comfort pe care-l primești purtîndu-l în spate, oferindu-ți maximă liberatate in mișcări. În cazul meu, această dependență m-a provocat spre o nouă creație.
    Demult îmi creștea în minte o idee crazy, să cos un rucsac, unul care să-mi placa mie și care să-mi defineasca stilul. Inițial, vroiam să fie din imitație piele, însa îmi păruse prea banal. Apoi mă gîndeam să îl execut din mai multe țesături de diverse culori și forme alipite aleator, formînd iluzia unui rucsac ce a fost reparat de nenumărate ori. Într-un final însă, am creat un rucsac foarte drăguț, păstrîndu-i totuși o gamă variată de culori. E foarte încăpător, putînd fi luat nu doar la plimbări sau cumpărături, ci și la studii, caietele de format A4 încap cu ușurință.
   Pentru a crea un astfel de rucsac nu ai nevoie de nimic mai mult decît niște bucăți de stofă și multă dragoste pentru ceea ce faci.



























Share:

0 comentarii