-->

Semn de carte!

Eu ador să citesc zi şi noapte, noapte şi zi. Citind o carte mă cufund în acea lume desăvîrşită, fie ea reală sau doar imaginaţia autorului. Aceasta îmi dă speranţa că vreo dată vom trăi şi noi într-o lume în care totul se încheie cu bine.Cititul îmi crează o plăcere deosebită - o plăcere adăncă, dar dureroasă atunci cînd nu am semn de carte şi o închid fără a memora pagina. Şi cred că nu doar mie mi s-a întîmplat astfel de nenorocire, aşa că am hotărît să vă vin în ajutor cu o mică idee.






Vom avea nevoie de:
- 1 foaie
- 1 bucata de material
- Aţă colorată
- Ac
- Creion 
- Radieră
- Foarfece.

Mod de lucru:
--Pentru a desena cit mai simetric inima, vom îndoi coluţul foii.

 - Desenăm o jumătate de inimioară.
 Iată ce a ieşit.
 - Aşezăm hîrtia pe material, în cazul meu - fetru, şi trasăm margina.
- Tăiem atent 2 bucăţi.

- Decorăm o parte.
- Coasem ambele părţi cu aţă decoartivă.
- Şi iată reyultatul mult rîvnit!!



.

Tags:

Share:

0 comentarii