-->

DIY - Guleraş invadat de mergele


Guleraşele detaşabile cu un ornament bogat sînt un trend al acestui an, aşa că nu rata şansa de a-ţi crea unul cu îndemînarea, răbdarea, puterea, persevernţa şi nu în ultimul rînd creativitatea ta unică.

Pentru început avem nevoie de următoarele:

Forma gulerului poate fi diversă, iată aici doar două dintre acestea, pentru inspiraţie.

Şi deci să începem. Eu am ales metoda coaserii mergelelor, pentru că mi se pare mai trainică. Dar dacă preferaţi să nu finisaţi în 4 ore ca şi mine, ci mai rapid atunci puteţi folosi cleiul.


După ce am finisat coaserea mergelelor, cu ajutorul unui ac facem a cîte o gaură nu prea mare în colţul de sus al gulerului.

În aceaste găuri introducem cîte un ineluş, ce poate fi procurat în orice magazin de furnitură.

Înainte de a închide ineluşul agăţăm lănţişorul, căruia preventiv i-am ataşat încheitoarea cu ajutorul altor ineluşe.


Share:

0 comentarii